My MAGANDA WARDROBE

Assalamualaikum…

Holla readers!

Demi beberapa hajat yang ingin aku capai.
Demi minat yang semakin mendalam dalam industri ini.
Demi menghargai idea ‘diri sendiri’ yang selama ni hanya datang dan berlalu pergi begitu sahaja.. tsk tsk


Slowly sekarang aku sedang membina perniagaan sendiri secara ONLINE yang telah pun bermula. ALHAMDULILLAH

Ye aku tahu perniagaan secara online sekarang ibarat “cendawan yang tumbuh selepas hujan” (kemain berperibahasa anda). But in order to stand different in market, my lecturers told me that we need to create  COMPETATIVE ADVANTAGE. And currently we are working to achieve that. :)


TADAAAAA!


MAGANDA WARDROBE


Ini ialah nama perniagaan online aku yang juga hasil usaha sama bersama dua lagi rakan. 
Few friends came (whatsapp, DM, PM) and asked what MAGANDA means? What are the significant between MAGANDA and ME? Later I tell uolls, kalau semua aku bagitahu sekarang nanti dah tak ada idea untuk next entri. HEHE


PATCH PALAZO by MAGANDA Wardrobe
Syukur Alhamdulillah, Ahad lepas (9/11/2014) aku telah pun berjaya keluarkan satu design Limited Edition Palazo khas untuk Maganda Wardrobe. Alhamdulillah, that feeling you know, precious! Lepas pulun design, borong kain, jumpa tailor, balik rumah kol 1pagi semata nak merealisasikan impian ini. hahaha

Meh saya belanja awak gambar Palazo saya :)











Ini merupakan Patch Palazo, design Palazo pertama dari Maganda Wardrobe. Model amacam? Cantik kan? Ni kawan sendiri juga, tak pernah ada experience pun dlm modeling ni, tapi sebab aku tengok gambar dia kat Instagram semua cecantik, terus offer dia jadi model untuk business sendiri. Nasib baik dia setuju nak tolong, siap cakap tak payah bayar, OMG cannot, cannot, kena bayar juga, dah la hasil gambar2 dia semua cantik, sampai tak tahu nak pilih yang mana hahaha 

Tapi tanpa photographer juga, tidak la aku mendapat hasil gambar yang cantik dan menarik macam ni, so KUDOS to Amirul Fais, yang juga willing untuk tolong aku jadi photographer Maganda dgn bayaran yang amat berpatutan. Amirul Fais merupakan Official Photographer disalah sebuah company hijab Malaysia. 

Kalau sesiapa yang berkenan model dan photographer ni boleh rodger2 :)

Jom JOM Jom semua follow Instagram Maganda di @Maganda_Wardrobe serta LIKE FB Page Maganda di SINI.. :)



Terima Kasih :)








No comments: