Tempered Glass Screen Protector | Penyelamat



Ceritanya bermula macam ni.
Aku tengah charge hp diplug  kat dinding, bawah tu ada kipas meja yang berpusing pada kelajuan 3,aku pulak akaiii pendek jugaaa, main whatsapp dengan buah hati tak perasan wayar charger hp aku termasuk dalam kipas.

Uh! Berpusing2 hp aku kat udara sebelum terhempas atas lantai. 






Nampak kan retak screen hp aku? Walaupun retak gini, aku rilex lagi, chillex lagi, orang lain yang menggelabah sebab perasaan "terkilan" diowang kata..

Aku rilex sebab aku dah pasang..............
TADAAA!



Aku dah pasang tempered glass screen protector untuk my Sony Xperia T2 Ultra :)

Alhamdulillah, bersyukur gila sebelum tu dah tergerak hati nak pasang tempered glass ni, RM20 je. So bila hp jatuh macam kes aku tadi, tempered glass ni sebenarnya yang pecah, screen asal hp tak pecah.. phew selamat.


Lebih baik aku invest RM20 untuk selamatkan screen hp aku kekalau terjatuh, daripada belanja RM200 betulkan screen hp yang dah pecah :)


So korang, protect ur smart phone with tempered glass screen protector, especially yang jenis cuai dan lasak macam aku. ;)

2 comments:

Unknown said...

Fuh..nasib baik ada tempered glass screen protector :) jika tak..retak seribu hatiku...

Wak Lat said...

nasib baik tak pecah mak kann., ;p