Semester 5



Cuti semester ada lagi berbaki seminggu, kuliah untuk semester baru akan bermula 4hb March 2013.

Mungkin aku akan balik awal 2-3 hari sebab nak kemas rumah sewa yang dah sebulan lebih ditinggalkan. Ya Allah tak dapat aku bayangkan macam mana aku nak berperang dengan lipas lipas yang sedang bermaharajalela kat sana!!


Oh ye, balik awal jugak sebab nak attend wedding kawan diploma, kira wedding penting ni, kalau tak datang mau tacink setahun pengantin hahaha


Alhamdulillah, pejam celik pejam celik aku dah pun masuk semester 5, next semester adalah Latihan Industri plak.. Syukur Ya Allah..



Saje nak tunjuk.. ni ialah subjek yang akan aku amik sem depan, memang "terbaik" semuanya...



GOOD LUCK untuk diri sendiri untuk semester baru ni!! :D


BYE!







2 comments:

CXopportunities said...

good luck! do the best!

ch@ said...

oh, terasa keletihannya blaja. tapiii, fulltime housewife lagiiila mental fizikal tidak ada rehat.