Terima Kasih Pak Cik !!!








Tadi kan..... tadi kannnn!!!

Aku balik dari Segamat ke Seremban naik bas tau..............

Pastu kan...... Pastu kan....

Time dah sampai aku bangun nak turun, tiba-tiba ada sorang pakcik ni (orang kerdil) panggil aku

"Dik...dik..."

Banyak kali dia panggil, sebab aku tak tahu yang dia panggil aku, lepas tu baru aku toleh:

" Beg duit adik tercicir ni"

Ya Allah !! Terima kasih pak cik bagitahu saya. Cuai nye lah aku ni, excaited sangat nak turun bus sampai purse boleh tercicir. Dah la banyak benda penting dalam tu.

Pak Cik tu plak sangat baik. Terima kasih pak cik... saya doakan pakcik murah rezeki. Amin......





9 comments:

Syaz Wanie Affandi said...

nasib pakcik tu jujo..kalau tak die bia kan je...ish2..be careful after this!

Kuronofu91 said...

Org kerdil pun baik hati....yg tak kerdil ni byk yg jahat~~~huhuh

Munnafendy said...

ha len kali jgn cuai, sib baik pakcik tu baik ati =)

kena blnja eskrem kt pakcik tu =P

Far8 budak baik said...

baik gile pakcik tuuuu...
uwaaaaaaaa..
lain kali tak ley gitu tahuuuu

nurpiska said...

nasib bek la ade manusia yang baik hati lagi kat dalam dunia ni kan:)

msrh's said...

ya Allah , nasib baik sungguh kan :")

SoLy SoLicious said...

bgusnye die..

Azham Vosovic said...

amin...baik kan pak cik tu? hehehe

gadis kepastian said...

susah dah nak cri org yang jujur skunk...alhamdulillah kalau terjumpa org mcm 2..