Semua Cerita Dalam Satu Entry



Fuhh!
Sila lap screen pc/lappy/smartphone anda kerana blog saya ni dah lama tak berusik. hehe


Assalamualaikum kawan-kawan!

Aini is back! Aini is back!

Last post kat blog ni rasanya dekat 7-8 bulan lepas.
Too many things happened within the period.
And I dont want to start my writing here with sad intro. pheww!

BUT


Buat readers blog saya (jika masih ada).
Atok saya (jika masih ingat).
Telah tiada (jika tidak tahu).
Atok telah pergi menemui Ilahi pada 11 April 2014
Jumaat.. bertuah Atok, penghulu hari menjadi pilihan,
Alhamdulillah..



Rindu?
Hanya Allah tahu rindu aku pada Atok.
Rindu yang dalam sangat, yang tak pernah aku alami selama ini.


Cerita?
Ada yang bagi suggestion suruh buat entry ala-ala travelog cerita kisah sepanjang aku dihospital menjaga Atok. But I really really sorry, aku tak ada kekuatan untuk taip dan ingat semula. Nanti aku boleh kena renjatan elektrik sebab menaip keyboard yang banjir dengan air mata. (lawak dalam sedih)


Convocation?
Alhamdulillah, DONE! Berjaya mendapatkan Degree First Class in Marketing. Cuma.. Atok, Allah bagi seat VVVIP untuk Atok tengok aku convo. I don't where was the seat, but I know its there! Atok.. you must be proud with me kan? :)
(taip mcm ni pun aku dah nanges macam mana nak buat travelog)

Kerja?
Alhamdulillah, mungkin berkat menjaga Atok, dan juga berkat doa Atok. Aku anggap ini keajaiban, sebab Atok pergi 'berehat' pada hari Jumaat, hari Selasa minggu depannya terus aku dah dapat kerja dan mula bekerja.

Kahwin?
Ha yang ni belum, dan tak tahu bila, dan tak tahu pun dengan siapa? hehe


InsyaAllah, kalau rajin, panjang umur, aku akan teruskan blogging, dengan entry yang lebih berguna kot untuk diri sendiri, masyarakat dan agama. :P

1 comment:

mila said...

semoga atuk awk ditmptkan dikalangan org2 beriman..insyaAllah.jika rindu sll lah sedekahkan Alfatihah