Masa Untuk Kikis Duit Atok



"Esok nak masak makanan special untuk atok berbuka,
Sahur esok pagi pun nak buat nasi goreng peberet atok,
Jangan risau atok, ain akan kemas rumah dari bumbung sampai lantai
kasi rumah kita berkilat ea"


WOWW!! Mesti semua kakitangan kerajaan dan pesara tengah senyum sampai telinga kan dengar berita kerajaan akan bagi duit raya RM500 pertengahan Ogos ini. Jangan kata kowang je dengan aku yang tak de kena mengena dengan kerajaan pun loncat-loncat gembira sebab atok aku PESARA !!

Dah tiba masa untuk aku kikis duit atok raya ni,ngeh3!! Atok aku pesara so termasuk jugak lah kan. Untung-untung leh dapat baju raya atok aku sponser. Eh kalau atok nak tambah kasut raya sekali pun apa salahnya kan.*patot la membodek sakan.

Dasar cucu tak kenang budi!! Cett. Tak adalah, duit tu dah semestinya digunakan untuk beli lauk-lauk sempena raya, nak-nak plak tak lama lagi atok nak sambut menantu. (^^")


p/s: Guna kan lah duit itu sebaik mungkin,
Terima kasih kerajaan,.
(^^")








3 comments:

Saiazuan said...

aku bau kfc

My Name is Mar said...

Tak SENONOH betul cucu sorang ni..
Ha-ha-ha:D

Musicbrilliant.com

juanita said...

heheheh...cucu kesayangan atok neyyyy