Budak Sekolah Perempuan Gaduh Hampeh jee


Budak sekolah yang perempuan nih,.
alaa.. yang dok pakai baju kurung putih kain biru tu lah,
kalau gaduh kan buruk nampak eh,.
Bangang nampak eh..
Tak berotak nampak eh,.

Dah la awak tu pakai baju kurung sekolah,
dengan kain terangkat bajet gangster,.
sepak sana sepak sini,.
paling bagus diowng ni kalau bab tarik rambut,
memang handal kan,.
tak de lah benda lain nak attact dulu kan.,
mesti rambut jadi mangsa.,

Aiyoo.. adik manis, mak bapak anta pergi sekolah untuk belajar la,.
yang kau pergi gaduh-gaduh tarik rambut tu pasal?
nak bajet macam budak lelaki plak kan.,
Aku terasa nak buat entri ni lepas tengok video budak sekolah gaduh kat blog

kowunk pergilah tengok video tu naik tak darah kowunk??

Jom lah minum teh jap kat SINI



9 comments:

alkisah69 said...

wow tq nurul aini!

alkisah69 said...

budak2 baru nak membesar!

nelly said...

selalu da dengar isu gaduh2 ni ~

NARDtheNERD said...

i pun penah sekolah.
xde gaduh cam tu.
hehe.
:)

Fyzal said...

budak2 perempuan sekarang mmg suka dapatkan perhatian dengan cara sebegitu rupa. bukan tiada otak, tp otak letak di lutut.

Lizzie Yasmin said...

bdk skolah klu gduh tak der benda lain, klu tak BF msti stock baget bagus..

Cik Cammy Lia said...

minggu lepas ade gk tgk vid budak sekolah bertumbuk..yg lain tlg tgk bongok gile..kesian yg sorg tu jadi mngasa serang 3,4 gangster sekolah

cunndaa said...

bt malu je kan org perempuan gaduh ^^

YAYA AZURA said...

budak-budak sekarang berani semacam je..gaduh perkara biasa

*dah buat entri jawapan teka teki..